Palik Lászlót nem különösebben kedvelem, de tény, hogy a mai magyar autósport meghatározó alakja. Meglátásom szerint tényleg próbál az autósportnak egy kis plusz népszerűséget szerezni. Ráadásul önironikus fazon, régi Bumeráng hallgatóként vannak erről emlékeim. /Most már csak MR2 Petőfi. Amióta azt hallgatom, sokkal többen olvassák a blogomat.... /
Nem mondhatom, hogy csak miatta nézném a Dakart, de komoly indok, hogy magyar versenyzőnek szurkolhatok. Igaz, végső győzelemre esélytelen, de meg tudja szorítani a gyári csapatokat.
Nnna. Dakar. Szóval az még elmegy, hogy a Párizs-Dakar rally Buenos Airesből indul, hogy aztán Buenos Airesbe érkezzen. Földrajzból gyenge voltam, de a szervezőknek sem ártott volna egy korrepetítor. Mindegy, nem ebből írják a nagydoktorijukat. Az ő feladatuk a szervezés, amit tökéletesen meg is oldottak. Kiadtak egy szuper térképet, ami alapján az éllovas az utolsó előtti napon beleesett egy szakadékba /a versenyszellemet csöppet sem ölte meg, hogy utána a Volkswagenek szigorúan libasorban közlekedtek/. Palikékkal /és egy csomó társukkal/ lerövidíttették az utolsó előtti etapot, aztán, mikor beértek, hozzákúrtak 10 óra büntit az idejükhöz, mert nem a kijelölt útvonalon mentek. Bréking nyúz: éppen most hallom, hogy Palikéknak visszafizették az óvás díját / kvázi elismerték az igazukat/, de maradnak 21.-ek. Nagyon kevés fölösleges időm van, de ezentúl január környékén kicsit több lesz, mert erre a dilettáns szarra nem vagyok kíváncsi.
Növényi Norbert 52 évesen MMA világbajnokként vonul vissza. Riszpekt.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése