"A viszonylag rövid határidő ellenére a bírálati munkában részt vevő szakemberek (szakmai szervezetek képviselői, a média szakértők, AMC munkatársai) egyértelmű álláspontja, hogy változatos, ötletes, színvonalas pályaművek születtek" - válaszolta az AMC a Kreatív Online megkeresésére.
Ha ez a nyertes pályamű, milyen lehetett a többi?

Szabó Győző vadalmába harapott kivert kutyára emlékeztető őszinte, cseppet sem mesterkélt műmosolya nem csak nálam, hanem Firefoxnál is kicsapta a biztosítékot. Háromszor állt le, miközben a cikket olvastam volna. /Valamilyen runtime error, vagy mi?/
És az üzenet? Imádom a zamatát, csodálom a stílusát..... WTF??? Ki írta ezt? Cipőt a cipőboltból? Reszkess, Johnnie Walker, mer ez odabasz! Kíváncsi volnék, hány marketinges kellett ehhez a zseniális hirdetéshez.
Nem vagyok biztos benne, hogy egyértelműen kiderült-e a véleményem Marketingország lakóiról, tehát néhány sorban erről is:
Marketinges: meglehetősen komoly fizetésért üldögél a munkahelyén, és reggeltől estig lelkesen szeleteli a fingot. Ha esetleg szükség van igazi munkára, és szaktudásra, akkor felkeres néhány kreatív ügynökséget, és kiválasztja /terepen dolgozó kollégával kiválasztatja/ a legmegfelelőbb megoldást. Jellemzően ezután az akció utolsó 2 napjára érkeznek meg a sales folderek, wobblerek, plakátok.
Trade marketinges: az ő feladata az értékesítést megkönnyítő mutyi beszerzés. Őket általában szeressük, időnként lehettek velük kapcsolatban olyan illúzióink, mintha egy csapatban fociznánk.
Pálinkára visszatérve: ennél az is jobb ötlet volt, amikor egy általam egyébként szimpatikusnak tartott fiatalember viszonylag kevés hozzáértéssel /persze, tudom a szakmaiság pótolható, talán már meg is történt/ hirtelen egy komoly cég pálinka üzletágának vezetője lett, Ezze' jáccá, Sanyika! felkiáltással.
A másik önmagáért beszél:
És a következő a sorban:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése